Trädgårdsguld

 
Sensommar/höst i trädgården innebär ljuvliga dofter av äpplen. Finns inget som luktar så mycket höst som ett äppelträd tycker jag. Vi har ett bamsestort äppelträd, som ger vackert ljusgröna höstäpplen.
 
Vi satte ju hallonbuskar i år, och de ger faktiskt bär nu. Trodde nästan att vi skulle få vänta tills nästa år, men lite godbitar finns det för Enya att plocka. Jag har aldrig träffat ett barn som är så tokig i bär som hon är. Hon skulle kunna äta flera liter tror jag... :)
#1 - - Eleonor:

Skickar den här kommentaren från min andra blogg, Jag har två bloggar (bloggplatsen och wordpress.com). Har nu upptäckt att wordpress.com har mer teknikalteter som påminner om de som fanns i bloggspace som gör att jag lättare bloggar från den platsen. Kommer att ha kvar bloggplatsen också som en reservblogg. Men vill du följa min blogg så rekommenderar jag att ändrar adressen till surridurr.wordpress.com

#2 - - pearl1:

Härligt med skördetid....