Bloggspace nere igen...

 
 
Verkar som om jag får blogga här en tid framöver, för bloggspace ligger nere igen. Så himla tråkigt, hoppas verkligen att det kommer igång igen. Om inte annat så för alla tusentals minnen som faktiskt ligger sparade där... Allt jag skrivit om mina graviditeter, om Enya... ja det där allra viktigaste.
 
Om ni andra bloggspacare hittar hit, lämna gärna en kommentar om era eventuella nya bloggar så att jag kan hitta er i cyberspace... Kram!
 
 
 
 
#1 - - Lena i Lyckebo:

Visst känns det tråkigt att allt man skrivit ner, för mig i sex år, har försvunnit men vi ska inte tappa modet. Maken säger att detta fixar sajtägarna lätt. Kanske redan till veckan.
Kramisar...

#2 - - Ingrid.:

Hej,Mlisan.Ja,man får tro att det ordnar sig med bloggspace.Ha en fin Söndag.
Kram:Ingrid

#3 - - Expatveryimportantwifeinparis:

Hej! Bra att du skrev för jag undrade just om jag var den enda som inte kom in på bloggspace. jag har précis samma känsla av att förlora manga minnen- min blog är 7 år av minnen. Men detta hände för exact 2 år sedan också för att de inte betalt domän-namns avgiften . Nu stå det att domänen är till salu. Det konstiga är att du vekar ha blivit avstängd tidigare än mig, jag kunde komma in tom förra veckan. Jag önskar så att den kommer igång igen. Kram

#4 - - ylvak:

Ja, det är så tråkigt att bloggspace krånglar. Hoppas hitta lite vänner här nu.

#5 - - Anna Isaksson:

Hejsan, tänkte höra om någon hört något mer ang bloggspace? Tycker att det är helt sjukt dåligt gjort att de bara stänger ner utan att sprida ordet innan det händer!!

Svar: Hej! Nej, jag har inte hört något mer alls. Så himla trist, och verkligen dåligt stil att inte informera oss innan så att vi kunnat få chansen att spara viktiga inlägg... 7 år av minnen som bara gått upp i rök! :(
Emelie Ögren

#6 - - Anna Isaksson:

Det är VERKLIGEN helt jäkla sjukt om det är så!! Man hoppas ju verkligen att det är av någon annan orsak som den stängts ner...som typ förra gången när de glömde betala domänavgiften bara och sidan kom igång igen efter viss tid! Hållet alla tummarna...jag kommer gråta ihjäl mig om alla minnen är borta...har bloggat i väldigt många år, tro de börjar närma sig 10 år nu...

#7 - - lena i lyckebo:

Hej min vän...har du en annan blogg eftersom du inte uppdaterar här?