The girl and the cherryblossom

 
Fintjejen min poserade lite under körsbärsblommen igår. Sedan hade hon inte tid mer, men några bilder hann jag ju knäppa i alla fall. 
 
Idag har vi varit på lokala tidningen och lämnat in födelsedagsannons för lillasyster som fyller ett år på onsdag. Efter det blev det pannkakslunch med keso och blåbär - och jag lyxade till det med kallrökt lax i mina pannkaksrullar. Eftermiddagen fortsatte med lek och bus med Liam och hans mamma och lillebror Levi. 
 
Och jag avslutade dagen med ett riktigt svettigt träningspass, ni vet så där så att det bara rinner om en och benen känns som spagetti efteråt. Så jäkla gött! Det blir lite dåligt med träning under resten av veckan eftersom vi ska ha ettårskalas både på onsdag och torsdag eftermiddag. Längtar så!
#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

MEn va fina bilder...lite Alice i underlandet över dem!