Last friday

 
Några bilder från i fredags...
 
En härlig morgonpromenad kängs vattnet med min Junebug och ett försök till att smälta intrycken efter torsdagens frieri startade dagen. Vid lunchtid kom min älskade bästaste vän; Lovisa. Vi tog en utflykt till glasscafét med Enya, och hoppade in på ett par loppisar på hemvägen. Enya blev så lycklig för hon fann ett gammalt halsband som både hon och Lovisa fick plats i. Och vi lyckades till och med trycka in mig med, men det var strax efter att bilden togs... Vi fick en underbar bukett blommor av Lovisa som grattis till det stundande giftermålet. Och när mina flickor somnat för kvällen åkte vi till min vän Frida för lite altanhäng, finaste skjutsen dit fick vi också. Vi åkte nämligen i en pilsnerhäck. Vet ni vad det är för bil? Tänk er en raggarbil. Tänk er sedan att någon pöntat den sänder och samman så att den är så bucklig att det är mer bucklor än plan yta. Bilen ska helst vara så låg att den tar i på plan väg också, då närmar ni er tanken på vad vi färdades i. Men kul var det!