London Baby!

 
Tillsammans med min följeslagare i livet, den sköna bönan ovan, åkte jag i början av december till London. JAg som varit på väg till denna storstad en gång förut men blev fast på flygplats i en hel dag, blev så himla chockad och LYCKLIG över att vi faktiskt kom iväg. Utan ett enda problem, utan ens ett litet fartgupp. Flygen gick i tid, vi tog oss enkelt in till London, fann vår lägenhet på första försöket, och tog oss enkelt fram i både Tunnelbana och till fots. Och oj vad vi har haft det bra. Skrattat så tårarna runnit, pratat om allt från himmel till jord, storsat runt i denna vackra stad, druckit öl på pubar, sett världens bästa musikal (MAMMA MIA!), shoppat och turistat.
 
Är så tacksam för denna resan, den kommer jag att bära med mig i mitt hjärta resten av mitt liv. Att få göra en sådan här sak med ens favoritperson i världen... Ja det var helt fantastiskt <3
 
Här bodde vi, i en mysig lägenhet som var riktigt fräsch! Till bra pris dessutom :D
 
Kunde ju inte lämna London utan att fota en telefonkiosk ;)
 
Vi bodde ett stenkast från Soho där vi strosade omkring väldigt mycket
 
Så stolta över att fixa att ta oss fram härs och tvärs över London, tackar ett bra tunnelbanesystem och en påläst bästis för det ;)
 
Ståtlig var ordet... Big Ben!
 
 Utan för Buckingham Palace var det parad precis när vi anlände!
#1 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Åhh evigheter sen man läste din blogg <3 Hoppas allt är bra. London är underbart! Kram / Emelie