Bröllopsfesten i bilder

Här kommer ett gäng bilder från bröllopsfesten. Det kommer säkert dyka upp fler bilder i bloggen framöver, men kanske inte av lika hög kvalitét... Niklas lånade min kamera och tog fantastiska bilder under hela kvällen - här är några!
 
Karl, Tobbes ena best man & Krister
 
 
Johan & Johannes. Den sistnämde var kung på dansgolvet HELA natten!
 
Två av mina supergoa kollegor, Laila & Helene <3
 
Lovisa fixar luggen på mig, en tärna har så många uppgifter ;)
 
En av mina närmsta barndomsvänner Ida & hennes Krister kom från Stockholm för att fira denna dag med oss <3
 
Svärfar Valle!
 
Min fina vän Elin <3
 
David Hermansson i egen hög person :)
 
Titti & Sara är ute på paus :)
 
Så fin bild på Titti tillsammans med Rita & Valle <3
 
Mattias, Thony & Krister <3
 
Världens bästa farfar & världens bästa kusin <3
 
 Ida, Johan, Frida & Per - laddade för kvällens kalas! 
 
Också en av få bilder jag själv tog under kvällen, den här fina utsikten och de här älskade människorna fick vi sitta och blicka ut över under middagen <3