The weddingdinner

Precis kommit till bords, och vi kikar i de fina bröllopshäftena som vi gjort i ordning till alla gäster. Min älskade Lovisa skötte datapillet och de blev så bra!
 
Det kommer bli lite "hopp" i bröllopsbilderna, från förberedelser direkt till middag. Men det är för att vi inte fått alla bilder från fotografen ännu. Här kommer i alla fall lite bilder från middagen, det är min kära granne Niklas som lånat min kamera och fotat åt oss. Han är också hobbyfotograf och väldigt duktig på att fånga stunder och ögonblick.
 
Djupa samtal vid borden, här Andreas och min kusin Fry
 
En selfie är väl ett måste? Fina Caroline & Linda <3
 
Pappa höll tal <3
 
Det gjorde även Tobbes syster Titti <3
 
Och hon och Tobbes bror Jon hade fixat en surfingbräda åt oss, den ska vi visst paddla till Malöa med... ;)
 
 Lina & Mattias!
 
En av de få bilderna jag själv knäppte under dagen/kvällen. Jag fick abstinens efter ett tag och ropade till Niklas att komma med kameran... :D
 
Då passade jag också på att ta en bild på min underbara svägerska, och kvällens toastmadame. Jäklar vilket jobb hon gjorde, så glad att hon tackade JA!
 
Här har vi precis skurit upp bröllopstårtan och provsmakar! Vi ville ha en "naked cake" dekorerad med rosor. Fantastiska Alo fixade med all mat & även tårtan, så nöjda med henne och hennes crew <3
 
Gästerna är laddade med mobilerna, dags för vals... 
 
Eller ja... vals och vals. Men han dansade med mig i alla fall, för kansek tredje gången på 11 år. MYSIGT! Vi dansade till Shania Twains; You´re still the one
 
 "Looks like we made it, look how far we´ve come my baby. Might have took the long way, we knew we get there some day. They said 'I bet they´ll never make it' - but just look at us holding on. We´re still together still going strong"
 
Gästerna kikar på "valsen"
 
Ida & Kristina <3
 
Underbara människor <3
 
Urbans tal <3
 
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så härligt med bröllop

#2 - - JUNITJEJ:

Vilket fint bröllop!

Svar: Tack :)
Emelie Ögren

#3 - - Ingrid:

Trevliga bröllopsfoton.

#4 - - Camilla:

Grattis till er stora dag! Jättemysiga foton :-)

Kram/ Camilla
(Vi höll kontakt via bloggspace för ngt år sedan) :-)

Svar: Åh tack! Vad kul att du kikade in <3 Kram!
Emelie Ögren