Disco Defenders

 
Här kommer det ett massivt bildinlägg från min lördagskväll. Igår var nämligen den här tvåbarnsmamman i Karlstad för att se på disco-show! I ärlighetens namn har Alcazar aldrig varit några storfavoriter hos mig. Men den här showen förstår ni, den var helt fantastiskt. Här vinner de över även den mest skeptiske det kan jag sätta en peng på. Disco disco disco! Det gick inte att sitta stilla om man säger så, och det hände något precis hela tiden. Och nu är det jag som gått och nynnat Alcazarlåtar hela söndagen... 
 
Och det som gör det hela ännu mer fantastiskt då. Och som gjorde att jag faktiskt grät i slutnumret av stolthet och lycka. Jo det är att en av mina närmsta vänner koreograferat hela showen. Det var Christopher själv som bjöd med mig till Karlstad för att se den igår tillsammans med hans syster & moster. Och jag kan bara inte förstå, lille pojken som haft en bit av mitt hjärta i sin hand i femton års tid - han är en av Sveriges mest eftertraktade koreografer nu! Ja, nästan fånigt stolt och mallig blir jag!
 
Vi hade fina platser, vi satt på sjätte raden - men precis vid podiet där de gick ut flera gånger under showen. Så vi var så nära att vi kunde ha rört vid varandra. Men jag behärskade mig och fotade i stället... ;)
 
 
#1 - - Pearl1:

Hej... Ja, Disco "går" säkert aldrig ur tiden...Fina foton....Ha dé....