Feberdagar

 
Sköna maj har hittils bjudit på den ena sjukdomen efter den andra. Började med att Juni var förkyld och hade riktigt rejäl hosta om nätterna. När hon blev frisk från det fick hon magsjukan. Efter det kom ännu en förkylning på lilla J. Enya började bli småförkyld i fredags och i måndags när jag hämtade henne på föris var hon superhängig. Hade inte ätit något varken till lunch eller mellis och det är väldigt ovanligt och nästan alltid ett tecken på sjukdom när det gäller min stora tös. Mycket riktigt hade hon feber när jag tog tempen hemma... Hon kräktes en gång utav febern, och blev genast piggare efter det och fick aptit. Under tisdagen var hon pigg på fm med sedan kom feber tillbaka på em.
 
Febern fortsatte under dagen igår, men hon var ändå piggare och hade mer aptit. Nu leker hon och Juni (världens finaste storasyster "-kom Juni och sätt dig i mitt knä så ska jag läsa en saga för dig"), och trots att hon är lite förhöjd i temp så verkar hon ha energi än så länge. 
#1 - - Victoria:

Så gullig bild!