Höstdag i Karlstad

 
I fredags åkte jag och flickorna in till Karlstad för att jag hade ett fotouppdrag under eftermiddagen som skulle ta plats där. Vi passade på att köra Enyas favoritmat till lunch - hamburgare & pommes, och sedan gick vi i affärer en stund innan vi stannade till i Museeiparken för att leka riktigt ordentligt. Det är en otroligt fin lekpark där, kan sysselsätta oss i timmar... Så det är ett välkommet inslag när vi göra en tur till storstan. Utomhus, gratis & med massa lekmöjligheter - i vacker miljö!
 
Till sist begav vi oss till fotograferingen och tjejerna var så himla duktiga under tiden som jag fotade familjen. Kände mig så stolt över hur enkelt det gick att ha dem med. Enya brukar ju hänga med mig på fotograferingar och är van, men Juni har inte varit med så mycket - och är dessutom en riktig mammagris som kan bli svartis om jag visar uppmärksamhet åt andra barn. Så med det i bakhuvudet hade jag nog tänkt att det skulle bli ett och annat gnörk och gnäll - men icke! Tack för det <3
 
Och ja... mina tjejer fick också posera lite när vi var färdiga med familjen, kan ju inte låta bli... ;)