Tillfälligt avbrott

 
 
Det duggar inte direkt tätt mellan inläggen här på bloggen, men det finns en himla bra anledning. Och den stavas; SEMESTER.
 
Hela familjen har liksom skärmat av. Varit ute från morgon till kväll, njutit av sällskap av vänner och nya bekantskaper. Hängt på stranden så fort tillfälle getts och verkligen sugit ut allt vi kan av detta långa härliga sommarlov (som svischade förbi i faslig fart!) Jag kan räkna gångerna på en hand som flickorna frågat efter ipaden under deras 8 veckors sommarlov, de har knappt hunnit se på teve. Precis som det ska vara. Fantasin och lekarna i fokus. Då mår vi som bäst. Hela familjen.
 
Nu sticker flickorna och jag iväg på en liten tripp nedåt i landet, det är min sista lediga vecka. Så jag vill passa på att göra en liten tur med dem. Jag minns själv hur magiskt jag tyckte det var att få åka på semester som liten <3.