Helgfrulle på finaste vis

 
Helgfrukosten behöver inte vara avancerad alls. Men däremot strösslar jag gärna på lite extra på frukostfilen (eller chiapuddingen!) när det är helgmorgon. Inte bara för smakens skull, för synens skull också. För vi äter ju faktiskt med ögonen också. Och när frukosttallriken ser ut så här så får jag nästan pirr i magen (och när den får stå och stoltsera malligt tillsammans med årets första tussisar, ja men då är det väl höjden av frokustglädje?)!
 
Mild naturell yoghurt, blåbär, granatäpplekärnor, solroskärnor, bananskivor, massor av kanel och ringlad honung och några kokoschips på toppen. Men dra åt skogen så gott!
 
 
#1 - - Jessica Claesson:

Åh så gott det ser ut! Nästan lite synd att jag redan har ätit frukost, haha!

Svar: Tack! Det är supergott, en riktig favorit här hemma... :D Ha en fin dag!
Emelie Ögren

#2 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom:

Så gott