Fars Dag och några familjereflektioner

 
Idag har vi firat vår älskade Pappa, flickornas morfar - på fars dag. Jag fullkomligt älskar familjemiddagar. Är så glad att vi har så nära band och att vi ses så ofta som vi gör i vår familj. Det känns så fint att få ge det till tjejerna den tryggheten och gemenskapen som det innebär.
 
Att jag haft min far med mig, bakom min rygg genom det här vansinnigt svåra året jag gått igenom har varit något av det allra viktigaste för mig. Jag skulle inte alls kunnat hantera allt på samma vis om jag inte haft honom och mamma bakom mig, som stöttande pelare. Redo att rycka in. Vid behov.
Kommer vara dem evigt tacksam för det. För det gjorde allt en liten gnutta lättare att bära.
 
Tack.
 
Och de här två. Mina bröder. Älskade älskade bröder!
 
Kalastårta till morfar, bakad av två små fagra flickor <3
 
Att få komma hem <3
 
Och här sitter han och myser! Fadern, morfadern & farfadern <3