Med fräknar på näsorna och påsklov i luften

Tre badbrudar bubblade loss på långfredagens kväll <3
 
Så kom och gick ett påsklov. Fullt av härligheter. 
Med påsk-fräknar målade på flickornas näsor vareviga dag.
Familjen nära och vännerna likaså. Precis så där som jag vill ha det.
Precis så där så att hjärtat alltid känns varmt.
 
Den här veckan har varit av det allra bästa slag. 
Och jag är så glad att jag får möjligheten att vara ledig på alla lov.
Det är en fin gåva att kunna ge sina barn.
Och för mig som sliter med det där oerhört smärtsamma med att ha dem hos mig varannan vecka - då blir det liksom extra extra fint att få ha alla loven tillsammans. Det lättar lite på mitt samvete...
 
 
Fick improvisera ihop en påskfrukost eftersom vi sov hos F...
Vi har nämligen som påsktradition att frukosten alltid ska vara lite extra skojig på påskaftonsmorgon!
 
Glasskiosk i trädgården hos mormor & morfar <3
 
Lek och bus hos tremänningarna Olsson-Holm! 
Och kaffe i solen för mammorna <3
 
Att förvandla trappan till en skoaffär är ingen konst. Det tar bara fem minuter. Att städa sedan? Lite mer... ;) 
 
Åka bil med nya favoritgosisen! Fått av Chris <3
 
Bio med kompisen Jill! En Alfonsmatiné på 40 minuter, ungefär precis vad Junebug klarar innan det kryper i hela kroppen på min lilla sprattelgumma.
 
En tur till Ikea med världens bästa Chris!
 
Och mata honom full av pommes och morötter <3
 
Utelek bland harvar och hönor tillsammans med Perssons-klanen <3 
 
 Och gos med yngsta kusinen, den tioende i ordningen <3
 
 Och så har vi varit på påskdisco! Jag sitter i festkommitén i Elofsruds Bygdegård och där arrangerade vi disco för traktens ungar i fredags. Så himla roligt, och vilket ös!