Åh Köpenhamn!

Utsikten från vårt hotellrum gick liksom inte av för hackor. En liten bit av världen i ett ögonblick av guld!
 
Förra veckan satte jag mig på tåget från Göteborg (där jag spenderat helgen med att se på Guns ´n Roses) för att styra kosan vidare mot Danmark. Närmare bestämt Köpenhamn...
Vår sista punkt på "Den bästa sommaren"-listan som jag och Christopher gjort inför hans flytt till Tyskland.
Han var där i jobb, och jag spenderade dagarna med att vandra runt i en för mig helt ny stad.
På kvällarna möttes vi upp och käkade, flamsade, skrattade, pratade om livets svåra och fina och strosade ännu mer i denna VACKRA stad.
 
Det fanns så himla mycket fint att upptäcka och se <3
 
Vi tyckte det passade med Berliner-öl eftersom flytten nalkades. I söndags gick flyttlasset...
 
Nattliga promenader kan man nog aldrig få för många av. Det är liksom lite extra magiskt då...
 
Men ingen gråter heller till den här morgonvyn. Man bara; HEJ VÄRLDEN! NU KOMMER JAG!
 
Här strosade vi, stannade till för en öl, och åt dessutom churros med nutella i pappstrut. Hjälp vad gott.
Både öl och churros.