Ja må han leva

 
Idag har vi firat vår älskade farfar på födelsedagen!
Han är den enda av mina mor & farföräldrar som är i livet, och jag är tacksam varje dag för att jag får ha honom kvar. En sprudlande glädjekälla, det är vad han är. Alltid med ett stort leende <3.
 
Han bär tusentals historier.
I det varmaste av hjärtan.
Han har en aldrig sinande.
Källa av kramar att dela ut.
En trygg famn.
Att få vila i.
Jag känner mig rik.
Som får vara hans barnbarn.
”-Det finns inte ord som räcker. För att förklara. Hur glad jag är i dig.”
Sa han idag min älskade farfar.
Åh farfar.
Jag känner.
Precis detsamma.
❤️ 
Mina favoriter!
 
Familjens minsting och absoluta älsklingskille! Han är smölig så hälften vore nog!
 
Hos "Fafa" trivs han <3
 
Carolina, Nisse & Erling-fisen!
 
Och lilla Almisen <3
 
Jag fixade smörgåstårtor och fika till världens bästa farfar <3 
 
Födelsedagsbarnet hugger in
 
 Två av de bästa karlarna jag någonsin mött <3