Junis barnkalas

Älskade lilla trollungen.
 
I lördags hade hon sitt allra första barnkalas. Förstår ni. Lyckan liksom!
Ett fint gäng med kompisar kom och grattade henne. Vädret var strålande så vi hade utomhuskalas i trädgården. Med korvkiosk som mina stora tjejer Enya och Astrid skötte helt själva - de serverade korv med brd och saft till gästerna. Senare förvandlades korvkiosken till glasskiosk. 
OCh som grädde på födelsedagsmoset; fiskdamm. Jo men det är ju allt som behövs för att glädja små hjärtan.
Tack alla inblandade. Så mysigt!
 
Så duktiga, mina hjälpredor. Så stolta över sin uppgift!
 
 Picknick i gröngräs!
 
Emma & Jag. Fina unge! Så glad att jag lärt känna henne <3 Fotade denna bild och de två under gjorde John, min nya lilla fotoassistent!
 
Och lilla Tyra <3 Glädjespridare! 
 
Anna, min Anna <3
 
De här tre brudarna skötte fiskdammen och busade med ungarna genom att hänga på massa knasigheter på spöt innan godispåsarna kom fram <3 
 
 
#1 - - Rebecca Adnell:

Underbara bilder :D