Mårbackas julmarknad höjer julstämningen

 
En sensation för alla sinnen, det är det sannerligen att få gå på marknader och trivas. Julmarknader är ju något som ligger mig extra extra kärt om hjärtat.
Alla goda ting, samlade på ett och samma ställe. Oj oj. Då är det lätt att tappa besinningen minsann...
 
Att besöka Mårbackas julmarknad är tradition för mig, både för att den innehåller precis allt jag tycker att en bra julmarknad ska innehålla, att den ligger nära tillhands men kanske framförallt för att den infaller redan första helgen i november.
Precis när mitt jullängt slår till och blir starkare än vanligt!
(Alltså okej då...julmusiken dånar i mina högtalare redan i augusti, men det är ju sällan man hittar likasinnade redan då... ;) )
 
Här kan man värma händerna (och hjärtat!) över en öppen eld
 
Snart åker den upp hemma också, utebelysningen!
 
Här trivs jag!
 
Åh, stämningen!
 
Vid Marieannelunds konfektyrer kan man minsann stå en stund... Mmm så många goda fudgar och karameller!
 
Såå vansinnigt goda korvar! 
 
#1 - - Rebecca Adnell:

Så mysiga bilder, får riktig julstämning!