Gotland - Del 1 (Lägg ned kameran. Sa ingen någonsin)

Dansa i solnedgång. En favoritsysselsättning.
 
Förra veckan tog jag tåget till Stockholm.
Där mötte jag upp min bästis Christopher, och sedan tog vi färjan från Nynäshamn till underbara Gotland.
Första gången för mig, men jäspalt. Jag är så såld!
Det var en av de häftigaste naturupplevelserna jag varit med om.
Och att få uppleva allt det tillsammans med en av världes bästa människor, ja det var magiskt.
 
Vi knäppte ungefär 47000 bilder på resan. Som Christopher sa: "Lägg ned kameran. Sa ingen någonsin.". För så är det när vi hänger, vi är båda personer som ser så mycket vackert som vi vill fånga i världen. Och vi fastnar för samma saker. Så skönt att göra Gotland tillsammans eftersom han förstår precis varför jag tvärnitar och slänger mig ur bilen när jag ser ett vallmofält, eller varför jag går upp i falsett när jag ser en vacker fjäril.
 
No words needed
 
Ligga i ett vallmofält. Ny favoritsysselsättning!
 
Vi åkte norra Gotland runt och hamnade här på fantastiska Furillen!
 
Vi ägnade också veckan åt en himla massa klättrande på raukar. Magiskt!
 
Vi dök på det ena underbara stället efter det andra!
 
Alltså, vilka häftiga platser!
 
Ännu en raukklättring! Denna kallas porten!
 
Man vill bara gråta en skvätt åt all vackerhet.
 
Väderkvarnar som man bara vill flytta in i och mysa ihjäl sig i.
 
 
#1 - - Rebecca Adnell:

Superfina bilder! Besökte Gotland för första gången för två år sedan, och det var bland det häftigaste någonsin. Så himla vackert!

#2 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilka härliga bilder du fotograferat hör på Gotland! :)