Överraskad...

Obetalbart att se hans min när han kom hem till ett hus fullt av folk!
 
I måndags fyllde Fredde 35. Och för att fira detta styrde jag och hans familj ihop en överraskningsfest för honom förra fredagen. Martin lurade iväg honom till sitt garage, och resten av gänget samlades hemma hos Fredde under tiden och ställde i ordning för kalas.
 
Det blev grillbuffé i trädgården och huset fullt av folk. Så himla roligt!
Jag älskar sådant här, och kan gå igång rejält på att få fixa och trixa inför kalas.
Särskilt när huvudpersonen inte ens har en aning... 
 
Grattis igen F.
Den finaste jag vet i världen.
På alla sätt.
 
Svärmora blev attackerad av en ballong när hon skulle överlämna present. Tur att Tyra skaffat sig en ballong på Marten den dagen så att det blev kalasigt! För ballonger hade jag glömt köpa...
 
Ja må han leeeeva! 
 
Hanne, som fick ett nytt smeknamn av mina ungar; "Honey". Man fattar ju ;)
 
Det var fullt ös på gården!
 
Mat och öl i kvällssolen
 
Svärfar Ola, Rasmus & Micke. Och en Laphroigh.
 
Paket inpackat i silvertejp. Fint ska det va.
 
Sofia, Ola & Micke
 
Nisse, Andreas & Magnus
 
Och gullisarna Martin och Robin hade köpt en blomma till mig, för att jag bjudit grababrna på middag några gånger. Tänk va! De är så välkomna igen och igen!
 
 
Nisse, Hanne & Magnus
 
Morbrors rygg är en bra plats
 
Björn, Andreas & Erik!