London baby!

 
Tänk att helgen som gick bjöd på ett litet äventyr. Ett fantastiskt litet äventyr.
Helt plötsligt befann jag mig i London. Tillsammans med en kär vän.
 
Matmarknader och loppmarknader, Premier Leauge-fotboll, musikal, milslånga promenader och shopping.
Dricka latte med kanel, springa oss svettiga för att vi alltid var ute i sista minuten, bli klassblöta i ett smattrande storstadsregn, och möta ett alldeles strålande soligt London dagen efter.
Choklad till lunch och mitt-natten-mat, trasiga skor & håll-käften-god fudge.
Och bäst av allt - alla stunder som vi vek oss dubbla av skratt.
 
Så mycket vi fått se och uppleva. Svårt att smälta alla intryck.
Helt enkelt. Utan att överdriva.
En nära-livet-upplevelse <3
 
 
Här bodde vi, Trafalgar Square
 
Underbara Carnaby!
 
Fick stanna för fotografering. Var och varannan minut.
 
London streets <3
 
Mitt öde, mitt Waterloo
 
Åh denna stad <3