Typiskt...

(En bild från en vacker eftermiddag för ett par veckor sedan)
 
Åh, jag och Enya fotade lite fina bilder på en vacker orkidé som jag fick av svärföräldrarna på min födelsedag förut. Och när flickorna somnat skulle jag sätta mig vid datorn och föra över bilderna. Men datorn hittade inte min kamera! Jag frågade dataexperten i hushållet (ja det är Tobbe som står för den biten) och vi insåg sedan att usbporten på kameran blivit trasig. Såklart, den har ju slitits rejält under åren så mycket som jag använt den. Så på måndag blir det att inhandla en minneskortsläsare i stället, för till helgen har jag ett viktigt fotojobb och vill snabbt ha tillgång till bilderna. Min nyfunna och väldigt härliga vän Frida ska gifta sig på lördag, och jag har fått äran att dokumentera dagen åt dem. De döper samtidigt sin lille Levi som hunnit bli sex månader.