Partypeople <3

Fyra fina! Lina, Linda, Micke & Elin <3
 
Innan jag laddar upp med bilder från helgens 30-årskalas (en av våra vänner fyllde jämnt!) så blir det en omgång till med bilder från bröllopet. Vi ställde upp min gamla kamera på stativ och lät gästerna själva få fixa partybilderna. Vi lade dit lite rekvisita och här är resultaten! <3
 
Sara & Ida <3
 
Ida, Farfar & Sara! <3
 
Herr & Fru Bengtsson <3
 
Svärföräldrna Valle & Rita <3
 
Krister & Jon <3
 
Mina kusiner Carolin & Ellinor tillsammans med min nya svägerska Carolina <3
 
Malin & Niklas <3
 
Pappa & farbror Stefan <3
 
Maria, Marita & Carolin <3
 
Marie & Marie <3
 
David Hermansson <3
 
Mamma & Marianne <3
 
Therese <3
 
 
#1 - - Frida:

Haha! Vad påhittiga de var! Roligt att se mina hattar och grejer i olika konstellationer :D:D