Junis Fyraårskalas

 
Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Så går talesättet i vårt hem. Så vi knödde ned oss 14 personer kring vårt matbord för att fira vår älskade Juni på hennes fjärde födelsedag.
 
Närmsta familjen på vår sida; Juni & Enya, Mormor, morfar, Joel & Ida, Astrid, Alma & Erling, Nils & Carolina, gammelfarfar Uno, Fredde & Jag.
Som jag sa; Det är bäst det inte blir några fler ungar i den här familjen. Annars får jag bygga ut...
 
Vi var ute och lekte när gästerna kom, så det blev uppsamling och paketöppning utomhus!
 
När morbror lyckats fixa favoritpresenten liksom. Play Doh!
 
 Och en skrinda av mormor och morfar. Snacka om att den kommer användas fram och tillbaka till stranden i sommar!
 
Så glad över att vi var samlade allihopa!
 
 Nyfikna är vi allihopa! På Junis paket <3
 
 Lilla huset i Öjervik <3
 
 Far & Son <3 Erling som har fyra fagra flickor som rår om honom!
 
Min stora lilla tjej! Bredvid kusinen förstås. Bästisar!
 
Solen tittade fram så det blev trädgårdschill i väntan på kaffe och fika
 
Högst på önskelistan stod en Pinkie Pie-tårta! Ögonen LYSTE på såväl Juni och Enya som deras kusiner <3
Okej. Jag erkänner. Jag blev rätt nöjd själv med ;)
 
Kakorna noga utvalda ur bakböcker och bakade av självaste födelsedagsbarnet
 
Spana spana spana! Väntan är olidlig!
 
Och så blåste hon ut ljusen. Ett i taget. 
 
 Lagom till fikat hade vi rumstrerat om bland de trånga platserna. Allt för att förhöja spänningen liksom. Ska alla få plats? Och det var på håret att fotografen fick ned rompa! ;)