Sommarens finaste dag

 
Efter en sommar som varit helt fantastisk,
så kan jag faktiskt ändå sätta fingret på den dag som faktiskt varit den absolut finaste.
Dagen min bror gifte sig med sin Ida.
Ida, som känns mer som en syster något annat för mig.
Från första stund har hon haft en självklar plats i vår familj.
Hon är en pusselbit som passar perfekt. En helt underbar kvinna, mamma och vän. 
 
Vi var bjudna till Backa för att fira deras mellantös Alma som fyllt fyra år samma vecka. Och mitt i kalaset så kommer en vigselförrättare från byn upp till gården. Det tog ett tag innan det klickade för mig. Men när jag förstod, alltså. Tårarna bara sprutade. 
Sedan tågade vi ut på åkern intill deras hus och där vigdes de i den strålande julisolen.
Som kärleken kändes den dagen. 
Ända in i hjärtats rot.
 
De är så självklara för varandra. Så fina ihop.
Och de har byggt ett helt fantastiskt liv under sitt decennium tillsammans.
Och det finaste beviset på det är de tre ljuvliga ungarna som jag får den äran att vara faster till. 
Älskar dem som om de vore mina egna.
Och jag älskar er - Joel och Ida. 
Ni är bland de bästa människorna jag vet.
 
Alma och Juni <3
 
Ringarna som legat under sängen i fem år sattes äntligen på fingrarna <3
 
Familjen Ögren/Sellman
 
 Efteråt dukades det fram choklad, bär och bubbel!
 
Inte bara bubblet som bubblade!
 
<3
 
Erling spanar in godsakerna!
 
Farfar höll ett spontant litet tal som var så vackert. Om kärlek och familj och vår älskade farmor <3
 
Han inte bara snickrar och lyfter skrot. Han kan hälla upp bubbel också ;)
 
Skål för kärleken!
 
Och skål, älskade ungar!
 
 Så himla fint att vi var samlade allihopa <3
 
<3
 
#1 - - Rebecca Adnell:

Vilka härliga bilder!