Mors dag på Sillegården

 
I går firade vi min mamma, min svägerska Ida och mig själv med en middag på vårt favoritställe. En riktig värmlands-pärla: Sillegården. Där har vi firat mors dag de senaste åren, och det är så ljuvligt att vara där. Vyerna är sagolika, maten fantastisk och lekmöjligheterna många. Ett litet dopp nere vid fryken fick avsluta dagen för kusinskaran.
 
Uppsamling <3
 
Kusiner proppfulla av bus
 
Vår favoritkille <3
 
Mamma mitt i maten <3
 
Morbror Joel skötet tårtutdelning. Han vet hur man får pluspoäng ;)
 
Erling och mamma Ida. Ida som är en av av världens absolut finaste mammor. Hon är en riktig förebild. Så glad att hon och min bror fann varandra. 
 
Mina brorsor. Bäst i världen. Helt opartisk är jag ;)
 
Ska man ta sig ett litet smakprov?
 
 
Och min älskade mamma!
 
Mina älskade stortjejer!
 
Erling har fått smak på livets goda <3
 
Fyra fagra flickor doppade sig i Fryken. Erling var med också, men hamnade visst i utkant!