När jag hoppar in framför kameran


 
Min plats är bakom kameran. Där känner jag mig absolut tryggast. Men ibland. Då och då, får jag göra små inhopp framför. Som för vår fina fina klädbutik Entré som jag i över tre år har haft ett superroligt samarbete med. Anna som äger butiken är en av de härligaste människorna jag vet, och det är en sådan fröjd att fotografera åt henne. Galet snygga kläder har hon dessutom för både herr och dam, och det slutar alltid med att jag får köpa loss något plagg åt mig själv efter en fotografering.
 
Det är så himla kul! Och det finns liksom inga krav ställda. Det är bara för att vi tycker att det är så härligt att arbeta tillsammans jag & Anna. Vi kör när vi får feeling. Modellerna är vänner eller bekanta från Sunne. Och bilderna kan vara fotade i häftiga utvalda locations eller bara ute på gräsmattan. Det blir som det blir. Och det är precis det som är charmen och glädjen med det.
 
Fånga ljuset <3
 
Och när Christopher är hemma så passar vi alltid på att fota, eftersom han är min absoluta favoritmodell i världen. Och bästis! Hur bra som helst. För vi skrattar så tårarna sprutar samtidigt som vi jobbar och får massa underbara bilder!
Den där sommarkvällen... Minns jag med varenda millimeter av min hud <3'
 
Typ den här snygga tischan. Som jag faktiskt sitter och skriver detta inlägget i just nu. Den blev jag tvungen att köpa efter den här fotograferingen för jag tyckte så himla mycket om den.
 
Den här röda fick också flytta in i min garderob efter en fotografering... <3
 
Och mössan! Så mysig och varm och go!
 
Låtsasbubbel inför nyårsplåtning
 
Färgkombinationen cerise och sliten denim. Alltså <3
 
 Some day, one day.... Today <3
 
Här plåtade vi på Selma Spa, en kylig decemberdag
 
Emelie i vassen
 
Nyårsbilder!
 
Why so serious? För vi skulle spela coola. Gick så där. Vi är bättre när vi ler :D
 
Släng med håret. Det är skönt. För då slappnar jag av lite...
 
Partyklara primadonnor <3 Älskade Chris och jag. Wow vad mycket fina bilder jag har på HONOM från alla våra fotograferingar. Det får vi ägna ett helt eget blogginlägg åt. Om inte hundra....
#1 - - Angelica Wåhlin:

Otroligt fina kläder och otroligt fina bilder!