Fall in love

 
Höst innebär inget vemod för mig. Jag har varit en höstälskare så länge jag kan minnas. Färgexplosionernas mäktighet har alltid gjort mig uppslukad. Det är ju en av de mest fantastiska tider att fotografera på dessutom, och det kanske bidragit till min starka kärlek till hösten. Finner frid i hösten och i tanken på att kunna varva ned efter sommaren som ofta innebär mycket aktiviter och längre dagar. Då är det ganska skönt att  ta en uppfriskande promenad efter middagen, men sedan ta kvällen tidigt, tända ljus och mysa i soffan framför en bra serie. På sommaren har jag inte ro till det alls, då kryper det i hela kroppen om jag försöker sätta mig i soffan och se en film.
 
Och sedan när November tar sitt gråa, mörka tag om Sverige så kommer jullängtan och allt det där pirriga fantastiska... <3 
 
 
#1 - - Pearl1:

Hej i "höstmörkret"..
Fantastiska foton , som alltid....
Ha dé.....