Midsommaridyllen

Jag har varit utan dator ett par veckor, så här har det inte blivit uppdaterat på länge. Livet däremot - har sannerligen inte stannat upp för det, snarare varit proppfullt av spännande och underbara dagar med familj och vänner. Så nu kommer det nog bli lite inläggsbombning framöver. Tycker det är fint att få spara mina minnen här i detta forum. Att gå tillbaka och bläddra, som ett digitalt fotoalbum...
 
Jaja, här kommer midsommarinlägget i alla fall! DEL ETT!
 
Midsommartårtan! I år gjorde jag marängbottnar med hasselnötsmjöl, och fyllde tårtan med lemon curd & laktrisgrädde. Men dra åt skogen så gott. Mitt i natten tryckte vi i oss resterna jag & Lovisa... Mums!
 
Men ca 12 timmar innan vi hetsåt tårta mitt i natten så var flickorna och jag på Sillunch hos Mamma & Pappa <3
 
Sedan åkte vi traktorkärra ned till Bygdegården där vi dansade kring stången (typ det bästa jag vet!) och jag och tjejerna skötte om lotteriförsäljningen i år och de var sådan fin hjälp alltså! 
 
En fin lillebror! Och barnen är redo för hemfärd i vagnen!
 
Juni och mormor redo för avfärd!
 
Enya & Matilda <3
De finaste ungarna jag vet <3
 
 Och Enyisen knäppte den här bilden, hon är så himla duktig med kameran alltså.
Går nog i sin mors fotspår...