Enya 11 år

Godmorgon min skatt, tänk att du funnits hos oss i 11 år.
11 år har jag varit din mamma. Underbara fina.
20/11 2011, 01.13 såg du världens ljus.
Och från den stunden förvandlade du hela min värld till ljus.
Min lilla Skorpion, med jungfru-ascendent & jungfru-måne.
 
Men vi baaaaaaackar bandet till släktkalaset kvällen innan födelsedagsmorgonen:
 
Massa goa kusiner på rad, och så Mickis <3
 
Tre finisar <3
Jonas, Mickis & John!
 
Och tre finisar till <3
Joel, Ida & Pappa!
 
Kalasdukat och tacotårta till middag var det beställt av 11-åringen <3
 
Familjen, nu lite större än förut - med ännu en hjärteplats <3
 
Kalasfika kan vara en av de viktigaste sakerna i världen. Enya bakade dundergoda kolacakepops & saffranssnittar. Tycker att det är himla kul att hon själv vill fixa och baka inför kalasen.
 
Och jag fick bli tårtansvarig. Enya önskade sig en Oreo-cheesecake,
och en liten citronhistoria fick det också bli.
 
Jonas fick stå för pyrotekniken :) 
 
JAAAAA MÅ HON LEVA!
 
Grattis älskade unge <3
 
Kusingänget :)
 
 Nisse <3
 
 Och gulle-John <3
 
Morgonen efter steg vi upp för att förbereda. Juni fixade kort och pysslade så att presenterna blev extra extra fina åt storasyster <3
 
Redo att väcka 11-åringen <3
 
Vi sprakade med tomtebloss så att brandlarmet gick.
Äsch, fyller man år ska det väl göras och höras rejält!
 
Happy Birthday <3
 
 Och efter frullen var det dags för paketöppning, och den här tjejen var som synes MYCKET nöjd.
Älskade Enya, du är för alltid mitt novemberljus <3