Min senaste kärlek, valdag, septemberbad, pinglor & energier

Tycker så mycket om den här tiden. Jag får det bästa av två världar. Kan fortfarande bada och sola när det bjuds. Men också få kura upp i soffan med tända ljus och filt omkring mig. September <3
 
Blommornas kontraster mot naturen är extra vackra i höstljus tycker jag.
Det blir en "nivå" till på något vis...
 
Vårt första möte. Agnes & Jag. Min senaste stora kärlek.
Vad jag är lyckligt lottad som har så många kärlekar i mitt liv.
Du är så älskad redan. Och jag ser så mycket vackert i dig.
Ser ett liv där du kommer betyda så mycket för så många.
Du är en själ som bär på så mycket kunskap <3
Att få följa dig, det ska bli en ära.
 
Efter bäbissnos tog jag & Junebug en tur på mârten.
Åka karusell och äta karamell och sådant därnt ni vet :)
 
 Fredagskvällen tillbringade jag med Holmis <3
Hon kom med höstigt vackra rosor & sedan babbade vi ikapp oss på allt vad livet handlat om på sista tiden. En helt underbar kväll!
 
 Höstigt vackra sa jag. Jag sa det nu igen bara för att förtydliga :)
 
 Lördag och barnvakt åt den här GOA <3
Lille John, fasters skatt! Han är så lik brorsan som liten toddlare så att jag får gnugga mig i ögonen ibland för att inte tro att jag är tillbaka år 1993 alltså. Han lägger dessutom huvudet på sned på precis samma sätt.
 
När föräldrarna ätit en mysig middag på tu man hand så dök de in hos mig på kaffe <3
 
Och efter barnvaktande blev jag bjuden på kräftor hos mina partners in crime: Sandra & Ti.
Puss puss puss på dem <3
 
Vatten bär på så mycket kraft. Så efter fullmånen förra helgen gick jag ned för ett dopp. Så häftigt att se hur vattnet nästan vibrerade, som om det kokade av fullmånens energi. Det bär på rening och att välja bort det som inte gynnar en längre. Fryken fick hjälpa mig att skölja bort det.
 
Och meditation på bryggan. Magiskt <3
 
 Fullmånen som var bjöd på helande. Eller bjöd och bjöd. You got to do the work.
Men att transformera är vackert. Det syntes även i korten.
Gamla sår kanske kom upp i ljuset även hos dig? Var du extra skör och kanske med känslorna på utsidan förra helgen? Månen drar i oss <3
 
 MAMMA TITTA! Utropade hon. Min yngsta.
Hon är också en kärleksdetektiv med ögon som SER <3
 
 Lilla Eldis myser hela kvällen lång i mitt knä.
Det behöver hon efter att ha BUSAT JÄRNET hela dagarna <3
 
En av veckans godaste middagar: Hasselbackssötpotatis. Till det gjorde jag en kycklingcurryröra och strösslade på lite rostad lök. Mycket fin kombo med sött, salt & kryddigt.
 
En fredag till! Då upprepade vi förra fredagens mys och åkte till torsby för att snosa bäbis igen <3
 
Vi bakade en Äppelgalette och tog med som fredagsfika.
HÅLL FÖR ÖGONEN OM DU INTE PALLAR SKRYT: Den blev absolut tvärgod. 
 
Så varsamt höll hon den lilla gusinen <3 Äldst och yngst av våra fyra flickor.
Tänk att vi fick två var! En kvartett av kärlek. 
 
På vägen hem var vi tvungna att stanna PGA regnbåge. Så vackert <3
 
Ny dag ny VY. Det här är utsikten från mamma och pappas hus <3
 
Mormor bjöd oss på lunch, och sedan gick vi ned till deras lilla badplats <3
 
Det är så otroligt fint <3
 
Mammis <3
 
PUSS MIN LILLA GOBIT <3
 
Så här finner man mig oftast. I fullt NJUT. 
 
Enyis & Mormor Evis <3
 
Sedan gick vi hem igen. Genom PRAKT.
 
Absolut TOKNJUT på färgpaletten just nu.
 
 Och himlen jobbar på bra med sin palett också. Tack <3
 
 Lördagskväll och min fina vän & granne Emma på besök. Vi kröp upp i soffan och hade förtroliga samtal om livet och döden och allt däremellan. Energierna var så starka denna kväll. Magiskt.  
 
 Avslutade sedan helgen med den här PINGLAN. 
För alltid och lite längre - lovade vi varandra en gång för miljoner år sedan.
Det löftet sitter tatuerat på våra armar. Och jag viker inte en tum från hennes sida.
Älskade Josefin <3